Статті
Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій «Як не зірвати голос у процесі доведення своєї точки зору або мистецтво управління конфліктами»
Поточна ситуація:
- слово «конфлікт» викликає негативні емоції та неприємні спогади;
- під час напруженої ситуації чи суперечки не хочете заглиблюватись у діалог та погіршувати її, не проявляєте емоцій, щоб не спровокувати конфлікт. А, можливо, навпаки – занадто сильно реагуєте та лише глибше занурюєтесь у з'ясування стосунків;
- сумніваєтесь у своїх реакціях під час конфлікту та прагнете визначити оптимальний шлях до його вирішення;
- відчуваєте дискомфорт, коли члени команди починають емоційно сперечатись, хочете допомогти залагодити ситуацію.
Ідеальна картинка:
- розумієте усі аспекти конфлікту та суть цього процесу;
- знаєте про різні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях;
- вмієте швидко визначати позицію партнера та свою власну;
- володієте навичками ефективної взаємодії у конфліктних ситуаціях.
Шлях від поточної ситуації до ідеальної картинки лежить через тренінг з
вирішення конфліктних ситуацій.
Для участі, зареєструйтесь, будь ласка, за посиланням.