Ви тут: Служіння Тренінги з лідерства Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій «Як не зірвати голос у процесі доведення своєї точки зору або мистецтво управління конфліктами»

Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій «Як не зірвати голос у процесі доведення своєї точки зору або мистецтво управління конфліктами»

 

Поточна ситуація:

 

  • слово «конфлікт» викликає негативні емоції та неприємні спогади;
  • під час напруженої ситуації чи суперечки не хочете заглиблюватись у діалог та погіршувати її, не проявляєте емоцій, щоб не спровокувати конфлікт. А, можливо, навпаки – занадто сильно реагуєте та лише глибше занурюєтесь у з'ясування стосунків;
  • сумніваєтесь у своїх реакціях під час конфлікту та прагнете визначити оптимальний шлях до його вирішення;
  • відчуваєте дискомфорт, коли члени команди починають емоційно сперечатись, хочете допомогти залагодити ситуацію.

 

Ідеальна картинка:

 

  • розумієте усі аспекти конфлікту та суть цього процесу;
  • знаєте про різні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях;
  • вмієте швидко визначати позицію партнера та свою власну;
  • володієте навичками ефективної взаємодії у конфліктних ситуаціях.

 

Шлях від поточної ситуації до ідеальної картинки лежить через тренінг з
вирішення конфліктних ситуацій.


Для участі, зареєструйтесь, будь ласка, за посиланням.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Служіння Тренінги з лідерства Тренінг з вирішення конфліктних ситуацій «Як не зірвати голос у процесі доведення своєї точки зору або мистецтво управління конфліктами»